kisielas
Natchniony

Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:35, 05 Cze 2005 Temat postu: Zatwierdzony Regulamin |
|
|
Oto zatwierdzony w głosowaniu regulamin. Obowiązuje od godziny 20:00 dnia 05.06.2005
Sojusz
1. Sojusz Dark Side of the MooN, DSM stawia sobie za cel umożliwienie jego członkom jak najszybszy rozwój, oferuje forum wymiany handlowej oraz wsparcie militarne w ustalonym zakresie.
2. Każdy z członków Sojuszu znajduje się w nim dobrowolnie.
3. Odejście z Sojuszu może odbyć się wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu chęci dokonania tego wszystkim członkom DSM. Odchodzącego obowiązuje 72 godzinny okres wypowiedzenia.
4. Do wykluczenia z Sojuszu dochodzi w wyniku zdrady tajemnic Sojuszu (tj. przekazania osobom postronnym informacji o punktach Sojuszników, poziomie ich rozwoju, ujawnienia zawartości forum dostępnego tylko dla zarejestrowanych użytkowników), a także ataku na Sojusznika.
5. Ważne decyzje podejmowane są zwykłą większością głosów w wyniku głosowania na forum. Głosowanie trwa maksymalnie 48 godzin, albo do uzyskania większości przed jego zakończeniem.
6. W wyjątkowych przypadkach decyzja może zapaść natychmiastowo.
7. Ważne decyzje to: wypowiadanie wojen, podpisywanie paktów militarnych, handlowych, militarno- handlowych (bez paktów o nieagresji), wykluczenie z Sojuszu (jeżeli nie następuje to zgodnie z uprzednio ustalonymi zasadami).
8. Atak wewnątrz Sojuszu grozi wykluczeniem.
9. Atak na sprzymierzeńca z innego Sojuszu, złamanie paktu grozi naganą oraz wymuszeniem zwrotu zagrabionych surowców oraz poniesieniem kosztów odbudowy utraconych przez sprzymierzeńca jednostek.
10. W kontaktach z innymi graczami nie używamy wulgaryzmów, zabronione jest także posiadanie obraźliwych ksywek oraz nazw planet.
11. Każdy gracz musi zgłosić przejście na urlop oraz powrót z niego.
12. Nie stosowanie się do regulaminu grozi sankcjami w wysokości uzależnionymi od wagi wykroczenia.
Członkowie
13. Członkowie Sojuszu są sobie równi, każdy głos jest ważny.
14. Wyróżnieniem objęte zostają:
§ funkcje założycieli Sojuszu- najwyższych oficerów Sojuszu - Lord Imperial’ów Sojuszu DSM, którzy mają pełnię władzy i autorytetu;
§ funkcje dowódcy Grupy Pomocowej mająca za zadanie ułatwić koordynację działalności w grupach. Dowódca Grupy Pomocowej otrzymuje stanowisko Leader Hunter'a Sojuszu DSM oraz kompetencje przyjmowania nowych członków do Sojuszu. Dowódcą Grupy Pomocowej jest najbardziej rozwinięty członek tej grupy. Jest on bezpośrednim zwierzchnikiem Grupy i do jego kompetencji należy przyznanie pomocy najbardziej potrzebującemu członkowi swojej Grupy;
§ najlepszy, nie pełniący żadnych funkcji Sojusznik otrzymuje miano Titanium Huntera
§ W przypadku nieobecności Lord Imperial’ów ich obowiązki przejmuje Dark Hunter Sojuszu DSM, który posiada kompetencję zarządzania Sojuszem. Dark Hunter zostaje wybrany przez Założycieli na podstawie aktywności oraz zawartości wypowiedzi na forum.
15. Niżej wymienione rangi dodają prestiżu i świadczą o doświadczeniu.
White Hunter
Grey Hunter
Black Hunter
Steel Hunter
Silver Hunter
Gold Hunter
Plate Hunter
Przedział punktowy niezbędny dla uzyskania każdej z rang znajduje sięw dziale członkowie, pt. rangi
Pomoc w rozwoju
16. Pomoc w rozwoju w ramach Sojuszu odbywa się poprzez forum, a w sposób praktyczny w wyniku grupowej współpracy w ramach Grup Pomocowych.
17. Grupy Pomocowe są przeważnie 4- osobowymi grupami wydzielonymi wg. klucza lokalizacji planet- matek, a także wg. dodatkowych kryteriów w wypadku zaistnienia dużych rozbieżności punktowych w ramach danej Grupy. Grupy przestawiane są w osobnym rozporządzeniu.
18. 3 najzasobniejszych w punkty członków Grupy przekazuje co tydzień swoje dwu godzinne wydobycie z kopalni (ze wszystkich posiadanych planet) dla najsłabszego członka Grupy.
19. Przekazanie surowców odbywa się w każdy piątek, a wspomagany raportuje o otrzymaniu albo nie otrzymaniu surowców do Leader Huntera swojej Grupy.
20. W przypadku niemożności przekazania surowców w piątek, członek Grupy ma prawo wysłania ich maksymalnie w ciągu 12 godzin od upływu terminu.
21. Z obowiązku zwolnieni są gracze ‘na urlopie’.
22. Otrzymujący surowce będą wyznaczani w dniu wypłaty automatycznie na podstawie ilości punktów.
Pomoc militarna
23. Jeżeli symulacja walki programem SpeedSim wykazuje, że Sojusznik ma 100% szanse na wygraną walkę z agresorem innego Sojusznika, atakuje.
24. Jeżeli nasze siły przeważają nad siłami wroga, możemy się podjąć próby dyplomatycznego odzyskania utraconych surowców i ekwiwalentu za utracone jednostki. Jeżeli dyplomacja zawodzi, przechodzimy do natarcia.
25. Współpraca militarna na zasadzie wymieniania się raportami szpiegowskimi i wystawiania planet godnych obłupienia leży w dobrym tonie.
|
|